Freeeeeedag!

Godmorgon! :)

Det känns så härligt i min kropp från igår. Riktigt skön träning det där... Och efter praktiken får jag åka på Zumba! Jeij! Efter Zumban då så får man ta helg och då är man så nöjd med sig själv.

Jag sitter här före jag ens har ätit frukost. Tänkte att jag skulle ta det den vägen den här morgonen. Men jag tror egentligen att det inte är så bra. Man ska inte stressa med maten. Så är det då..

Ska snart sätta mig vid matbordet och äta gröt och dricka te. Ska läsa liiiiiiiiiite på tenten till. Jag ska bara ögna igenom det lite innan jag ska åka till skolan. Tenten börjar 9.00 och efter att jag skrivit åker jag genast till praktiken! Jag räknade att efter den här praktikdagen har jag endast 10 praktikdagar kvar! Wohoo! Jag tycker jag har varit ganska duktig som fått in i medeltal 3 praktikdagar i veckan. Det har varit kul men det ska bli skönt att jag har det över. För då jag har slutat den här praktiken så börjar nästa på måndagen! Det kommer att bli spännande.

Nu kom jag på att jag skulle ju kunna berätta lite om hurudana platser jag kommer att vara på praktik på. Men det gör jag sen!

Nu frukost!

2010-01-29 @ 07:25:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }