Fredagsmys

Åh, vad härligt det är med fredagsmys! Är så skönt att bara ligga på soffan och proppa i sig grönsaker och dipp. Mums! Har kollat på Let's Dance och bara chillat.

Räkpajen jag gjorde var riktigt, riktigt god! Det tyckte D också!  Vi har paj att äta imorgon också..
Vill ni ha receptet får ni engagera er och säga att jag ska lägga upp receptet! :)



Har kollat lite på olika DNA-abonnemang och kollat vad som skulle vara förmånligast för mig. Nu just har jag 1000 sms för en viss summa. Men då jag var in och kollade på saldo så hade jag skickat 174 sms. Inte så lönsamt att ha det abonnemanget. Jag tror jag vet vilket jag ska byta till. Men nu så är mitt abonnemang på pappas namn ännu så det är han som måste byta det åt mig. Pappa får betala telefonräkningen ett tag till medan jag studerar ;)

Snart är det läggdags och imorgon ska jag sova så länge så länge! Fast som jag sa åt D så är det ju inte lika skönt att sova då man får som just då väckarklockan ringer. Då väckarklockan ringer så är det ju nog så himla skönt att sova!

Nu ska jag sluta babbla om ingenting :P

Gonatt!
2010-01-29 @ 21:51:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }