Förändringar på blogg.se

Ser att det skett några förändringar här på blogg.se Har inte orkat kolla det något desto mera... Hinner väl.

Jag är hemma och jag håller på och städar! Badrummet är klart så nu ska jag bara orka ta fram dammsugaren och suga golvet och soffan! Torka golvet får den här sambon göra :)

I skolan idag hade vi om reuma, SLE och lite om njurarna. Gick helt bra nog att lyssna, men jag vill helst inte tänka på nästa vecka då man måste läsa på den tenten! Det är så mycket och invecklade saker. Uff. Jag gruvar mig lite för morgondagens tent i pediatrik också. Jag måste verkligen sätta mig in i det ordentligt idag efter att jag städat! Pediatriken handlar om RSV, Rota, Otits media, Barn Onkologi och sådana roliga saker.

Efter skolan idag for jag ju till Hemtex, vilket jag berätta redan igår att jag tänkte att jag skulle göra. De hade -50% på redan nedsatta varor! Himmelriket alltså!

Detta köpte jag:


Två set med sängkläder. Två dynvar (örngott). Ett lakan. Allt detta skulle ha kostat över 119€ men jag betalade 29€. Världens fynd ellet något!?

Nuuuuu ska jag städa klart!


Påklädd till tusen!

Stickad kofta - H&M
Jeansleggings - Gina Tricot
Sjal - Vero Moda
Linne - Gina Tricot
2010-01-28 @ 13:03:40 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }