Det är kallt

Nu är det kallt och det är mycket snö! :)
Jag har fått kämpa med cykeln genom all snö idag då jag skulle hem efter praktiken.. Det var så mycket snö och det kom bara mera. D frågade om han skulle hämta mig men jag sa att jag trodde nog att jag skulle klara mig :P Det var som ett motionspass! Var riktigt svettig då jag kom hem. Men det var skönt! Det är så härligt det här vädret!

Mera snööö!

Har just tagit en nap och D nappar ännu. Jag tänkte ju att jag skulle åka på zumba, men nu står jag lite i valet och kvalet. Orkar jag? Jag har en timme på mig att fundera ännu.. Måste också stoppa i mig lite mat före.

So long!

2010-01-04 @ 16:03:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }