Det är kallt nu

Nu har vardagen börjat igen och jag sitter i skolan och printar föreläsningsmaterial. Föreläsningarna börjar 10.15 idag och vi har patologi hela dagen! Jag har redan delvis haft patologi på Arcada ifjol men det skadar inget att repetera det igen och det kommer ju ny info också så det skulle vara lite svårt att veta när jag skulle kunna vara borta. Lika bra att vara där :)

Det är också mycket kallt ute idag! Men i Närpes är det mycket kallare har jag hört. Men Vasa är närmare vattnet så det är lite mildare. Fast mätaren visade -22 i morse. Huuudå! Känns i tårna att det är kallt fastän jag har ordentliga  vinterskor och yllestrumpor på mig. Hittade också tack och lov en motorvärmarstolpe! Det var en annan bil i den så då passade jag på att stjäla av samma. Fast jag hörde efteråt att det är egentligen bara att ringa och be om en stolpe. Men jag slapp lätt undan så här.

Jag tror också att det blir en vilodag från tränandet idag. Jag har träningsvärk för flera! Jag går lite som att jag skulle ha skitit på mig. Hahah. Men det är på samma gång skönt :) Det känns att man gjort något!

Ja, nu ska jag försöka göra något annat också. Have a nice day!
2010-01-07 @ 08:32:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }