De oskuldsfulla

De oskuldsfulla heter boken jag håller på att läsa nu just.

De oskuldsfulla är en otrolig historia om tre systrar
som tvingades att växa upp i en religiös sekt där hjärntvätt,
tortyr, prostitution och pedofili hörde till vardagen.




Jag har bara läst ca 140 sidor av boken ännu (den är 411 sidor lång) så jag är ännu ganska i början. Så långt som jag har kommit är den nog bra. Det är hemsk berättelse och med tanke på att den är en sann historia är det ännu hemskare. Dock händer det inte så mycket i boken så på det viset är den inte så "medryckande" men i och med att den är baserad på verkligeheten så är det det som drar i en.

Får se vad jag tycker då jag läst ut den :)

2010-01-03 @ 12:38:03 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }