Spysjuka

Jag har drabbats av spysjuka :( D också men han har inte lika grymt... Ändå! Det är så otroligt jobbigt och äckligt. Jag har varit tvungen att springa till toaletten med en timmes mellanrum inatt så det har inte blivit så mycket sömn inatt.

Jag kände redan igår på praktiken på kvällen att jag mår lite skit och sen ska jag inte ta några detaljer :P

Så nu är jag hemma i åtminstone två dagar för patienterna på min avdelning är oerhört infektionskänsliga så jag får absolut inte dra dit något. Det kan betyda döden för dem.

Annar så tycker jag det är en helt bra avdelning! Har till och med två handledare nu så det är bara att välja hur mina arbetstider ska se ut. Nästan. Har bara sett den ena och hon är riktigt shysst! Kanske jag har tur med handledare någongång också.. Fast jag verkar ju inte ha helt tur i och med att jag bara hann vara en dag och sen sjuk :(

Ska ta det lungt idag och läsa på tent. Bara jag orkar...
2010-02-23 @ 08:36:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }