Soffan

Softar i soffan nu och kollar på Du är vad du äter. Varje gång man kollar på det programmet så tycker man att man äter så otroligt hälsosamt. Fattar inte att folk kan proppa i sig sådär mycket skit på en vecka. Faktiskt.

Kickboxningen var bra idag! Var par med en kvinna idag så jag fick slå lite hårdare och hon fick slå också hårdare. Tidigare har jag varit mot unga flickor och en kille, och de har varit utan handskar så man har inte kunnat slå. Roligast är det ju att boxas mot D då jag får ta i allt vad jag bara kan :) Heheh..

Jag har hunnit läsa lite på immunologi ikväll också. Har kommit genom immunologin helt och det är patologi som nästa. Men det tar jag inte nu. Sen :) Tycker jag ändå varit duktig som hunnit med det och jag fattar det till och med ganska långt! Måste nog repetera ännu..

Snart är det sovdags! Praktik imorgon!
Jag åker även hem till Närpes imorgon :)

Najtinajti!
2010-02-11 @ 20:37:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }