Snart börjar kvällsturen

Nu har jag fått i mig en liten portion pyttipanna. Otroligt vad lite man får i sig nu. Det är ju hemskt! Det är inte det att jag skulle må illa utan min magsäck har säkert dragit ihop sig riktigt så det ryms inte mycket i den... Huj!

Jag har även hunnit vara och handla lite mat att ta med till sjukhuset. Har köpt blåbärssoppa och blåbärsjoghurt :P Det ska jag leva på idag! Fast jag tar nog med smörgås ifall det vill gå ner också. Glömde att handla jaffa så det ska jag springa in efter till Siwa innan jag åker. Måste även komma ihåg mina Balancid!

Jag åker snart iväg. Kvällsskiftet börjar 13.00 men jag ska och hälsa på en anhörig till EP före.

Det blev inget gjort åt målsättningen. Men jag tar med papperna till sjukhuset så kanske jag hinner skriva lite där om det är något lugnare och jag inte har något annat att göra.

Ha en bra dag och kväll allihopa!
2010-02-25 @ 10:53:43 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD VAD LÄNGE DU BLOGGAT ;o

2010-02-25 @ 18:27:51
URL: http://amelaabloom.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }