Skoldag

Godmoooorning!

Idag är en trötter morgon igen... Sängen var så himla skön då väckaren börja pipa. Snoozade en liten stund och sen var man tvungen att ta sig upp.

Jag tror jag är trött för att jag vet att jag kommer att vara så länge i skolan idag. Det kommer bara att virvla infektionssjukdomar i min hjärna efter den här dagen. Tittade att vi slutar först 16! Jag ska även försöka tjata på några lärarer om olika saker.. Hoppas bara jag får tag på dem under dagens lopp.

Ser iallafall fram emot kickboxning ikväll :) Jeij!

Ska facebooka lite nu och sen bär det av till skolan... 

2010-02-02 @ 07:36:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }