Skoldag

Godmorgon allesammans! :)

Tisdag idag och för mig gäller gynekologiföreläsning i skolan. Jag tror det kommer att bli intressant och jag hoppas att det är en bra föreläsare!

Slutar tack och lov redan 12 idag så man får komma hem någongång och läsa på tent. Eller "får" ska man väl inte säga. MÅSTE är det närmare bestämt. Men jag kollade igår så det är inte så mycket material i den här delen mot inremedicinen så man borde ju orka genom det på ett eller annat vis.

Oj, jag måste nog packa ihop mina saker nu och åka till skolan! Bajbaj

2010-02-09 @ 07:39:09 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }