Penkkisdagen

Godmorgon! Idag är det Penkkis för våra abiturienter där ute i Finland. Det är redan 2 år sedan det var jag som stod där. Och förmodligen var jag redan i skolan det här klockslaget. Ojoj, det var nog en rolig dag!

Ni som inte vet vad Penkkis är så är det den såkallade "bänksuddardagen". Tredje årets studerande i gymnasiet lämnar skolan med dunder och brak. Man plågar de yngre studeranden med diverse olika bus. Nuförtiden får man dock inte göra så mycket skit. Vår klass gick väl lite över gränserna så lärarna var inte så glada då det luktade gödsel i hela skolan. Hahah :D

Kryssningen var också riktigt kul! Minnesvärd resa verkligen.

Nu ska jag sluta vara sentimental. Heheh..
Idag är det då min nästsista dag på praktiken, vilket jag nu har sagt några gånger men det är bara så kul att det äntligen ska vara över! Så att jag får börja på nästa praktik på måndag ;)

Jag är hungrig. Gröten nu!
2010-02-18 @ 05:53:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }