Lördagsmys

Nu sitter vi alla fyra i soffan och kollar på Melodifestivalen. Ganska humor att man är mer intresserad av Sveriges än Finlands melodifestival :P

Idag har vi varit på stan. Vi har kollat på en kickboxningsuppvisning i Rewell Center. Sen blev det lite shopping. Jag köpte en gymtopp och ett par jeansleggings. Ajjabajja åt mig men jag kunde inte hålla mig!

Då vi kom hem tillbaka har vi spelat Wii och Guitar Hero. Ätit lite enchiladas och nu är det bara chill som gäller.

Jag har till och med gjort en skoluppgift klar. Jag gjorde den där distansuppgiften i fysiologi. Jag borde bara orka börja läsa på immunologi och patologi. Borde kanske börja läsa lite imorgon för resten av veckan är det infektionssjukdomar som gäller! Vet ni vad? Jag drömde att jag blev underkänd i inremedicinen. Usch! Får se då om min dröm går i uppfyllelse... Det får vi förhoppningsvis veta på måndag.

Håller även på att kolla upp lite smyckesprylar. F ville ha så jag tänkte vi kunde beställa tillsammans från Slöjd-Detaljer. Jag vet dock inte hur jag ska ha tid med sådant men det är bra att ha i lager för jag vet ju att jag kommer att vilja göra senare då jag har mer tid. Men nu är det skolan som går först!

Babaaaj! :)
2010-02-06 @ 21:31:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }