Lördagmorgon

Godmorgon!

Lördagmorgon och eländigt väder ute! Ser ut som snöblandatregn lite.. Jag gillar inte slask!

Vi har nyss vaknat och L&F sover ännu. D har stängt in sig på toaletten och jag är sååå kissnödig! Hah :P Jag måste bara hålla mig nu.

Idag ska vi in till stan och kolla på en förevisning i Kickboxning i Rewell Center. De kommer från det gymmet där D och jag går på och visar upp. Sen ska vi väl trippa på stan en stund. Jag vet inte riktigt vad vi har för andra planer idag. Troligtvis inga stora planer alls.

Fastlagsbullarna igår var riktigt goda! Vi har lyckats ;) Leilas bullarecept! Hon har så många underbara recept i sin kokbok. Jag fick ju den till julklapp. "A piece of cake" heter den boken. Det är så många underbara bilder i den så man skulle bara vilja baka alltihopa!

Nej, nu är det dags att klä på sig.

Ha en riktigt bra dag!
2010-02-06 @ 09:23:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }