Knasig tent och storstädning

Haloj!

Nu blev jag riktigt trött då jag satte mig ner och lugnade ner mig. Jag har städat sedan jag kom hem från skolan. Skrubbade golvet i badrummet riktigt ordentligt! Tyckte att fogarna började se lite äckliga ut och på samma gång fick jag bort en peruk med hår. Så det var nog kanske på tiden att få det där golvet tvättat ordentligt. Fast jag har sådan skräck för vått hår som ligger på golvet, fastän det är mitt eget. Jag tycker det är så äckligt så äckligt. Jag hade gummihandskar på mig, men först tog jag som ett papper och tog upp det där håret. Hahah! Men jag sa då åt mig själv att "varför tar jag med papper då jag har handskar på händerna?". Rent blev det iallafall!

Ja, den där tenten. Jag vet inte vad jag ska säga. Den var så konstig. Hon hade som sagt före "inga detaljfrågor" men den där tenten var nog allt annat än "inte detaljfrågor". Herregud! Det var ju hemskt. Så jag vet faktiskt inte vad det där blev till. Och dessutom så hade vi ju som om huvudgrupperna hepatit och salmonella. Men det kom nästan bara om hepatit! 1 fråga var hon tvungen att ta bort också i och med att det inte står något om det i våra anteckningar. Bara jag är godkänd!

Nu tror jag att jag ska ta en nap på spikmattan.
2010-02-11 @ 13:19:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }