Känner mig som en människa

Godmorgon allihopa! :)

Jag känner mig frisk nu! Härligt!
Jag hade även väckaren på 10.00 men vaknade en timme tidigare. Nice! Så nu hinner jag göra en massa innan kvällsskiftet börjar. Fast jag ska väl inte stressa ut mig genast. Tänkte bara skriva klart mina inlärningsmål så att jag har det färdigt tills vår handledare kommer imorgon och hälsar på oss.

Tror även att jag vill hinna städa badrummet. Alla baciluskor ska bort! Tror jag tar och tvättar med klorin så att det decinfierar ordentligt. Heheh!

Såg att Finland har vunnit hockeymatchen inatt :) Bra där!
2010-02-25 @ 08:16:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }