I'm back

Hej på er! :)

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden! Har inte haft tid att sitta och blogga och det har varit så slö uppkoppling i Kalax så jag har inte orkat brottas med det.

Är i Vasa nu igen efter en helg i Närpes. Igår var jag i jobbet, vilket var kul :) Nästa lördag då igen. Blir mycket Närpes nu under en tid.

De har spysjukan i Närpes nu och jag bara hoppas att jag inte får den. Men bara att man tänker på det och att man varit ganska nära den så börjar man må illa. Borde inte tänka på det. Inte så kul att få det då jag ska börja på min nya praktik imorgon! Vi får väl se...

D håller på och fixar burgare nu. Mums! Jag är riktigt hungrig! Jag ska snart börja att läsa på patologi. Har ju den tenten på onsdag så jag måste orka läsa flitigt :)

Nu läsa!





2010-02-21 @ 17:22:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }