Huvudvärk

Uff, jag har huvudvärk. Och psyket mitt säger att jag kommer att få spysjukan, men jag själv säger stopp. Håller på och pimplar bubbelvatten för fullt och hoppas att det ska hjälpa :)

Har läst lite på patologi, men p.g.a. min huvudvärk orkar jag inte mera. Jag skulle kunna gå och sova nu redan, men jag ska nog tvinga mig att vara vaken helst till 21.00. Hah!

Min praktikdag börjar först 13.00 imorgon. Jag tänkte att jag skulle stiga upp någongång imorgon och läsa på tent en stund. Efter det ska jag åka till gymmet till typ 10.30 eller 11.00 eller något liknande. Där ska jag träna en timme ungefär och efter det åker jag till sjukhuset till kl.12.30. Där ska jag möta Johanna och Conny :) Conny ska vara på samma avdelning som mig och Johanna är ju i samma del så vi ska åka dit tillsammans och lika nervösa.

Imorgon kommer jag hoppeligen att få veta hur mina veckor ser ut! Hoppas på få nätter och få helger. Men det får jag väl nog glömma. Oj suck, jag måste väl packa väskan också. Eller äh, jag gör det imorgon.

Ska kolla tv nu! :)
Natinatt
2010-02-21 @ 18:58:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }