Hemma hos mamma och pappa

Hej på er! :)
Nu kan jag skriva ett lite längre inlägg åt er.. Har varit lite dåligt med det nu p.g.a dålig mottagning.

Jag är hemma hos mamma och pappa nu och lilla A och syster R är här också. Vi ska väl grilla lite och gå i bastun och sådant ikväll.

Ska väl berätta lite om helgen.

På fredag då vi kom så for jag till syster R en stund och lekte med Alvin och nattade honom. Efter en stund där for jag till Kalax och D kom dit efter en kort stund också. Sen var det hockey som gällde! Finland-USA matchen, som var ett fiasko! Jag orkade inte kolla hela, utan jag somnade i sista perioden.

På lördag var det jobbet som gällde ända till klockan 16. Arbetsdagen gick bra men jag kände mig lite trött så det var skönt då arbetsdagen var förbi. Då jag jobbat klart for jag hem till mamma och pappa där hela gänget var. Mamma hade bakat bullar. Mums! Sen då det började bli kväll for jag till Kalax igen och där var D, L&F. Vi grillade biffar och åt potatissallad :) Det var riktigt sommarkänsla i vinterkylan. Sen blev det Melodifestival och chips och dipp! Har hittat en "ny" sort jag gillar nu för tillfället. Nämligen chilitacoschips med salsa och vitlöksdipp. Mums!
Melodifestivalen tyckte jag var ganska dålig igår. Endast en var bra och hon gick direkt till final. Nämligen Anna Bergendahl. Hon har så härlig originell röst.

 

Nu just springer Alvin och kukkar på vad jag gör :P Lillbusen där!

Vet ni, det ska bli så skönt att vara här i Närpes en stund så att jag får koppla bort skolan för en liten stund. Jag har en massa skola att göra där i Vasa och här har jag ingenting. Jag har haft så mycket nu sedan julen så det ska vara så skönt.

Ha de gött! :)
2010-02-28 @ 17:06:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }