Har läst på tent

Nu har jag läst lite på tent. Det är så otroligt mycket så det tar mot riktigt att läsa. Usch. Som tur har jag några dagar till att läsa.

Jag har till och med hoppat över gymmet ikväll. Kände att det är bra att ta en paus och så att jag får läsa på tenten. D var så trött och slö idag också så han orkade inte åka till gymmet. Så då ingen av oss var på G så blev det inget. Blir ju kickboxning imorgon! Jag har köpt vriststöd ikväll. Riktigt bra skydd tycker jag. Får prova dem på allvar imorgon.

Kollar på Familjen Annorlunda i tv nu. Blir nog dags för sängen snart känner jag.

Jag ser inte riktigt fram emot morgondagen heller :P Har en låååååång skoldag. Hela dagen har vi om infektionssjukdomar. Jag tycker det brukar räcka med ett par timmar per dag, inte en hel dag! Nåja, det är bara att hålla ut. Hoppas också att det är något intressant att lyssna på.

Godnatt alihopa! Hörs imorgon igen!
2010-02-01 @ 20:27:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }