Färdigläst

Nu har jag läst klart på gynekologi. Egentligen har jag inte läst så mycket men jag orkar inte mera!

Tror det även blir dags att gå och lägga sig så att jag orkar skriva tenten och orkar med praktiken. Nu kommer jag på att jag borde ju packa klart! Tror jag åker direkt till Närpes från praktiken :)

Jag ska vara barnvakt imorgonkväll och på lördag åker jag i jobb! Kommer att sova hos syster R så att jag får åka direkt därifrån i jobbet då och så att jag får gå och lägga mig när jag vill och inte vänta på att de kommer hem.

Nu ska jag packa!

Godnatt
2010-02-18 @ 21:17:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }