En nap på spikmattan blir det

Hej hej!

Nu har jag varit duktig och dammsugit och tvättat badrummet. Åter en gång lämnar jag över golvtvättandet till min sambo. Får se om det blir gjort den här gången. Det var 3 veckor sedan sist :D Heheheh..

Ja, det blev lite bråttom i morse. Jag for lite tidigare till skolan och tänkte printa ut lite saker och sen hinna blogga i skolan. Men sidu nej, det var så många som var och printade på samma gång så det var lite råddigt med alla papper. Att veta vad som hör till vem. Men jag har iallafall alla papper nu förhoppningsvis! Det är ganska otroligt mycket i fysiologi. Men det fanns en massa instuderingsfrågor så det hjälper ju en del, och det fanns till och med facit till det!

Dagens föreläsning i infektionssjukdomar var intressantare idag då det var en professionell som var och föreläste. Fast jag satt nog mycket och kuckade i inremedicinpapprena. Imorgon är det ju tent och jag tycker det är så mycket jag inte kan! Iiiiik!

Nu ska jag ta en nap på spikmattan och sen ska jag läsa på tent lite. Tror inte jag orkar med så mycket idag.

Nattinatti ;)
2010-02-04 @ 13:11:34 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }