Crocodile dundee

Kollar lite på Crocodile Dundee på tv nu. Eller bara med ett halft öga och jag tror också att jag snart ska gå och lägga mig. Är trött. Det tar på att ha ont i magen. Men bättre är det! Jag fick till och med i mig nudlar ikväll.

Tur att jag börjar praktik först 13.00 imorgon så att jag får sova länge och hinner känna efter om jag klarar av kvällen. Min matsäck blir nog Balancid imorgon :P



Här ska ni få se en rolig bild :) Stackars den som äger den bilen! Har stått sådär hela vintern nu.

2010-02-24 @ 20:15:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }