ÄNTLIGEN

ÄNTLIGEN är min praktik slut! Jeij!
Det var tillika lite bittersweet. En moffa kramade om mig då han inte kommer att se mig mera. De andra vårdarna också. Har nog varit kul där på praktiken, men jag är nog glad att jag får gå vidare till nästa nu på måndag.
Måste bara skicka in alla papper nudå så att jag får mina poäng. Det gör jag nästa vecka.

Nu ska jag åka och handla lite mat tills ikväll. Jag ska vara barnvakt åt Alvin och syster J och K kommer över och håller oss sällskap. Det blir väl let's dance ikväll :)

Gynekologi gick helt bra tror jag!

Byyye
2010-02-19 @ 16:13:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }