6 dagar kvar!

Godmorgon :)

Jag ska snart åka på praktik nu igen. 6 dagar kvar!
2 dagar den här veckan och 4 nästa vecka. Usch vad skönt det ska bli då det är över. Fast då börjar jag ju på nästa genast efter den här. Men jag har ändå inte skola på samma gång gå. Bortsett från den där ena kursen jag ska tentera.

Vet ni vad jag är mest nervös för?
Jo, NÄTTERNA! Hur ska lilla jag hållas vaken?! Jag är ju mer en morgonmänniska, har jag kommit fram till under de senaste åren.. Jag är skittrött redan vid 1.00 på natten. Fast efter en par timmar så svänger det ju så man bli pigg istället. Det är de där "kritiska timmarna" jag måste komma över :P

Vet ni också vad?
Alla klagar på nya facebook, men jag gillar den! Faktiskt. Jag tycker iallafall att det är mera enkelt och mera logiskt över det hela. Heh :)

Idag då jag kommer hem är det nog bara tentläsning som gäller! Och idag får jag bara läsa på infektionssjukdomar. Som vanligt känns det som att jag inte kan något alls. Fick ju inte så mycket ut av den ena föreläsningen så det är som att plugga på egen hand igen. Vi får se då! Tenten är imorgon!

Nej, nu ska jag börja åka iväg så småningom. Bye
2010-02-10 @ 06:08:51 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag skall ha min första natt nästa mån-tis o ja undrar nog hur det skall gå. :P Borde väl gå sent o sova på söndagen o bara försöka sova så länge som möjligt på måndag morgon.

Lycka till med tenten!

2010-02-10 @ 09:19:37
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }