Hej då Finland! Hej Sverige!

Snart, snart, snart åker vi iväg till flygplatsen här i Vasa och sätter oss i planet och åker iväg till Stockholm! Lovely! Jag har väntat hela dagen att vi ska få åka någongång.. Har väntat länge på den här helgen!

Att bara få åka iväg, slappa, äta gott, shoppa loss, njuta av varandra och njuta av att vara borta från vardagen. Ett härligt slut på sommarlovet och en härlig början på skolåret!

Flyget far från Finland 21.45 och är framme i Sverige 21.50. Och ni träskallar nu som tänker att "tar det bara 5 minuter att flyga?" så får fundera ut detta hur detta är möjligt..
Vi kommer sen att åka bussar och hitådit till Tyresö, där vi ska övernatta hos några bekanta. Jag är lost i Stockholm med tunnelbanor och trafik, men som tur har jag ju D som får vara huvudet där ;)

Imorgon är det shopping som står på vår lista! På kvällen ska vi väl besöka restaurang Koh Phangan. Var dit sist också, men vi var på lunchtid så nu ska vi prova på kvällen så vi får vara på den riktiga restaurangsidan! Det är så otroligt mysigt där!

Nu ska det sista packas och sen åker vi!

Ha en riktigt bra villavslutning allihopa!
2010-08-27 @ 18:48:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }