Försöker sova

Tänk att det en gång måste vara så svårt att få sova mitt på dagen.. Då jag en gång borde sova så går det inte! Jag ska iallfall prova äta lite mat nu så kanske jag vill sova en timme eller något då magen är full.

Jag har hunnit vara och träna till gymmet idag. Vad härligt det var! Så skönt att få trötta ut sig på gymmet och känna hur pigg man blir efteråt. Efter träningen for jag via Citymarket och köpte lite ingredienser till en räkpaj jag tänkte trixa till imorgon så att jag får ta med till nattskiftet imorgon.

Då jag kom hem provade jag på något nytt. Åt rostade smörgåsar med makrill i tomatsås på. Gott var det! Jam, jam!

Sen printade jag ut en karta så att jag ska hitta till Mari i Karperö. Så dit for jag sen då jag ätit och drack en kaffekopp och gick sedan ut på en promenix. Det var najs!

Så var det bara att åka hem och sova. Fick sova ca 53 minuter enligt FB. Fast jag har nog inte somnat ordentligt känns det som. Men nu ska jag äta lite hemmagjord pizza och sen ska jag försöka sova en stund till!
2010-08-19 @ 17:17:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }