Vappen

Hej på er! :)

Idag är det Vappen! Det ska jag fira bland annat med min klass. Någongång efter 13.00 åker jag iväg till Sandras place och där är resten av klassen. Så ska det firas! Tyvärr är det tråkigt väder så det blir bara picnic inomhus i år. Men med bra sällskap går det ju nog bra.

Jag har nyligen varit till Prisma på snabbshopping. Såg med glädje att det kommit in färskvaror! Dock var mina croissanter slut :( Så det fick bli färdiga croissanter då. Inte lika gott tror jag men man måste ta det som finns!

Ikväll kommer D och jag att åka iväg till Närpes igen. Har försökt packa med lite kläder. Har även packat ner lite vinterkläder som jag ska lämna kvar i Närpes över sommaren. Det tar så mycket rum här i legenheten.

Men ha det gött och fira lungt!
2010-04-30 @ 11:30:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }