Tupplur

Hejsan! Har nyss tagit en tupplur igen och det var så himmelskt skönt! Nu är jag nästan som en ny människa och känner mig pigg :)

Dock har jag ett problem. Vet inte var min telefon är för tillfället. D är borta så jag kan inte ringa efter min telefon. Hmm.. Nå nog kommer den fram snart! Men detta dilemma gör att ni inte får någon bild uppladdad här på bloggen.

Jag håller på och räknar ner dagarna av praktiken nu. Börjar känna mig trött på praktiken nu just. Det är så tråkigt där jag är nu så jag skulle bara vilja att det ska ta slut! Jag har 5 dagar kvar på kirurgiska avdelningen och 1 dag på instrumentvården. Det minskar :) Men imorgon ska jag kanske få åka med och kolla något ingrepp, så det är lite bättre..

Efter praktiken idag förde D och jag våra loppissaker till loppis :) 1 sak for medan vi var där! Hahah! Då jag skulle betala hyran för bordet så sänker den där gubben priset på hyran och han tog heller inte något extra betalt för att jag betalade med kortet, fastän det stod att de tar 50 cent för det. Vet inte då om det var för att jag har blå ögon eller om de var rädda för D? :D Hahah! Bra var det iallafall!

Nu ska jag kasta mig på soffan igen..
2010-04-20 @ 16:43:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }