Trött Ama

Hejsan på er!

Här har ni en trött Ama, som har mycket att göra idag så att hon inte hinner blogg ordentligt. Jag måste prioritera annat nu just men ett litet inlägg ska ni väl få! :)

Jag har nyss sovit en timme så jag känner mig riktigt yr i skallen. Håller på att skriva handelslistan tills vi ska och handla. Men vad vill vi äta den här veckan? Brist på idéer!

Senare ikväll ska D och jag till gymmet och träna en stund. Skönt det ska bli. Jag har haft så grym träningsvärk i flera dagar efter torsdagens pump och nu först börjar det släppa :D Så nu ska vi ha mera träningsvärk. Heheh..

Vi hörs!
2010-04-19 @ 15:40:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }