Sova

Jag får tyvärr inte bluetooth att fungera ikväll. Vet inte vad det felar! Hoppas på bättre lycka imorgon.

Jag ska snart börja kasta mig i säng och sova. Sista morgonskiftet imorgon :) Såååå nice! Måste stå ut de här två sista dagarna nu. Sen ska det bli oerhört skönt med 4 dagar ledigt innan studierna i skolan börjar.

Det ska passa bra med lite partaj på fredag för att fira vappen och att vi stått ut med praktiken i 10 veckor! Dock såg jag att det skall regna på fredag. Skit också. Vill ju att det ska vara underbart vårväder då vi ska ha picnic! Nåja, det kan ju ändras ännu.

Men nu borsta naddarna. Godnatt
2010-04-26 @ 21:29:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jo, det är bra med mig me :D



Jaså, jag är i tredje termin nu. Ska alltså börja på termin 4 nu efter sommaren. Då börjar andra praktiken :).



SJälv då? :)

2010-04-26 @ 22:11:33
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

Ja valborg måste det vara sol på!

2010-04-27 @ 08:53:04
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: Angelika

sv: jaa, jag mår bara toppen =D vi fick sluta tidigare idag så då passade jag och några andra på att vara ute och sola i värmen =)

2010-04-27 @ 15:09:16
URL: http://ankipankih.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }