Ska krypa till kojs snart

Hohhoja.. Börjar vara trött nu redan så jag tror faktiskt jag ska lägga mig så småningom. Man blir så slö också av att vara helt ensam hemma och bara vara. Ingen som aktiverar en.

Jag har legat på soffan mest hela kvällen och haft på tv. Det har ju nog varit skönt att bara ta det lungt men det är inte så kul att vara ensam hemma! Får väl spendera morgondagen ensam också. Tror D kommer hem på natten om det inte blir några ändringar.

Imorgon börjar jag 7.30 igen. Och då är min handledare på någon poliklinik så jag måste vara med någon annan sa han. Men det fixar sig imorgon. Jag hoppas bara att jag får se något annat än knä- och höftprotesoperationer igen! :P

Nej, nu ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket. Godnatt!
2010-04-07 @ 21:13:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }