SISTA PRAKTIKDAGEN!

Äntligen har dagen med stort d kommit. Det är sista praktikdagen! Nu har jag alltså varit ute på fältet i 10 veckor i streck. Skolan kallar på måndag och det kommer otroligt nog att bli kul :)

Jag har kvällsskift idag så jag har nyss vaknat och ska äta lite frukost snart. Sen ska jag hinna till gymmet och till loppis. Måste få bort alla mina saker därifrån och förhoppningsvis få hem en liten slant också. Heheh.. Jag ska även hinna koka lite mat att ta med till praktiken också. Har tänkt att jag får unna mig på Subway efter gymmet så att jag hinner äta före praktiken. Det får jag väl göra då det är sista dagen? ;D

Men nu frukostdags.

Ha en bra dag! Vi hörs antagligen först på kvällen.
2010-04-28 @ 08:54:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Åh vad kul, du är alltså en termin före mig haha. Jag ska på praktik efter sommaren i 10veckor. Längtar verkligen till det :D

2010-04-28 @ 13:20:46
URL: http://ferhat.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }