Shopping

När är vi hemma igen efter en tur på stan. Det blev lite shopping och studentmössan är hemma i förvar så nu är allt under kontroll ;)

Vi träffade mamma och syster R på stan och vi gick till Amarillo och åt. Det är rea-helg i stan nu just så vi åt lite billigare på Amarillo idag också. Vi åt stora hamburgartallrikar. Mums!

Annars har vi bara travat på i olika affärer. Jag tycker det är lite dåligt utbud nu just. Vill att det ska komma in mera nya kläder!

Ska visa er vad jag shoppat:


Idag köpte jag den somriga tunikan från Gina Tricot.


Här är två tidigare shoppingfynd från en annan gång:


Klänning från Gina Tricot


Oversize tröja från Vero Moda

Hej med er!
2010-04-24 @ 15:04:48 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Supersöt den lilablommiga är! Såg du om de ännu finns kvar?

2010-04-24 @ 15:31:09
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }