Påsk

Ligger på soffan nu uncer filten och kollar slutet på Cocaine Cowboys. Orkade inte kolla hela igår då jag skulle stiga upp så tidigt i morse. Har även tagit en välbehövlig nap nyss. Skönt var det!

D och jag har menat gå ut och gå snart också. Vi var på en liten promenix igår också och det var så skönt i vårvädret :)

Praktiken har gått bra. Det är ju lite slött mot inremedicinen men jag har nog fått göra ditt och datt. En dag till imorgon! Har kvällsskift. Sen är jag ledig en dag och nästa gång är tisdag på OP.

Nu är jag hungrig. FOood!
2010-04-03 @ 14:52:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }