Nu fungerar det!

Nu fungerar internet på min dator :) Jeij! Vet inte vad det var för fel.. Men nu fungerar det iallafall!

Som ni ser har jag ju skärpt till mig och satt in lite bilder i min blogg. Har väl blivit piggare av det här vårvädret så jag orkar sätta in lite bilder. Jag har fått positiv respons av detta, så jag kommer nog att fortsätta! Jag borde väl även proppa in några dagens outfit också ;)

Ja, nu just sitter jag i soffan som vanligt och bara myser. Har nyss gjort varma smörgåsar att ta med tills imorgon till praktiken. Åt även en. Nami nami.

Idag på praktiken har jag fått vara med om ett och annat. Har fått se en massa små och korta operationer, som t.ex. då de opererat bort toncillerna. Jag har även fått agera lite anestesiskötare idag :) Dock har jag inte rört några mediciner.. Heheh. Imorgon är det nya uppdrag som gäller! Och det är nästsista dagen på OP. Skönt.


OP-skötare Amanda
2010-04-13 @ 20:49:11 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }