Monej

Är ännu inbäddad på soffan och myser :) Kollar på Lyxfällan med ett halvt öga och är på datorn med resten.


Har börjat fundera att jag borde samla ihop mina onödiga saker och föra till loppis. Plånboken bränner och det skulle inte sitta fel med lite extra cash! Jag har mejlat till ett loppis och frågat vad det kostar att hyra ett bord där. Så får se då :) Har en del saker i Närpes också, så de ska jag ta med nästa gång. Det är sådana kläder som jag flera år har kollat på och sagt "kanske någongång".. Den där dagen "någongång" har inte kommit på fleeeera år så nu har jag tänkt att jag får nog allt skärpa mig :P Ja, vi får se vad det blir till..

Nu börjar jag känna mig trött. Har sovit två timmar idag och jag trodde att jag inte skulle bli trött ikväll, men sidubara, det blev jag!

D har inte hört av sig ännu. Men han borde komma hem efter några timmar :)

Godnatt everyone!
2010-04-08 @ 22:02:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }