Kokar mat mitt i natten

Ja, jag håller på att koka lite mat nu just :P Inte är det ju direkt mitt i natten, men nästan! Jag ska inte äta maten nu, utan jag ska ha med maten imorgon till praktiken. Kom ju som inte på lite tidigare att jag skulle ha mat tills imorgon också. Jag har iallafall kastat ihop en räkröra och potatisen håller på att koka.

Bara potatisen är klara så ska jag hoppa i säng och sova. Börjar 7.30 imorgon så då ska jag vara på allerten! Och förhoppningsvis ska jag få vara med och kolla på kejsarsnitt imorgon :) Kanske jag skrev det tidigare idag också? Eh, jag minns inte. Men nu vet ni iallafall det dubbelt!

Imorgon då jag kommer hem är jag ensam hemma ända till torsdag natt :( Buhuu. D åker till Åland på jobb och de åker imorgon. Nog ska jag väl klara mig :)


Såhär ser det ut där jag sitter och fördriver kvällarna nu just :P

Godnatt allihopa. Sov gott! För det ska jag göra!
2010-04-06 @ 21:41:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }