Kejsarsnitt

Hello :)

Har inte hunnit vara på nätet idag före nu. Men nu ska ni få ett kort inlägg.

Som rubriken nämner så har jag fått vara med och se på kejsarsnitt idag! Det var riktigt intressant. Det var så härligt då bebin kom ut ur magen och föräldrarnas ögon bara glittrade av lycka. Tänkte nästan börja gråta själv. Bebin var en riktig gullunge!

Efter praktiken for jag hem och svärfar var här på besök. Han hade med en bullapåse åt oss :P Heheh.. Sen bar det ut på en joggingtur för mig. Det gick faktiskt ganska bra idag tycker jag! Dock blev det bara 2,5 km. Men bättre än ingenting. Och efter joggingturen boxades D och jag här hemma. Skönt!

Jag har även gjort en skink- och pastasallad ikväll. Så det har D och jag mumsat ikväll med örtbatong till. Gott!

Goodnight. Ska kolla lite tv en stund nu och sen sova. Sista OP-dagen imorgon.
2010-04-14 @ 20:56:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }