Joghurtrussin

Godmorgon :)

Jag sitter här och snaskar i mig lite joghurtrussin. Skålen är här bredvid mig och min hand "råkar" att smyga till skålen några gånger.

D och jag har nyss stigit upp. Vi har varit vakna ganska länge, men vi har bara legat i sängen och myst, och tagit det lilla lugna. Ingen stress alls. Skönt! Ska just precis gå och borsta tänderna och klä på mig.

Idag har vi inga stora planer heller. L&F kommer till stan så de kommer väl hit en sväng på eftermiddagen :) Annars tar vi det bara lungt. Eller vi har planerat att vi ska besöka gymmet, men vi får nu se när vi hinner dit.

Nu ska jag gå. Ha en bra dag!
2010-04-10 @ 09:14:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }