Hos mamma och pappa

Godmorgon :)

Jag är hemma hos mamma och pappa och har varit flitig och samlat ihop en massa loppissaker! Det blev nog en hel hög fastän jag förde en stor hög till loppis på hösten också. Jag ska sälja en massa kläder som jag inte använder och inte har använt på flera år. Ska göra en ordentlig storrensning. Jag borde ha samlat ihop alla saker här hemma i Närpes. Det är bara att skrapa ihop en hög i Vasa då också. Jag ska hyra bordet nästa vecka, så jag för dit sakerna på tisdag. De har stängt på måndagar. Så imorgon eller på måndag gäller det att prissätta sakerna!

Jag har även tänkt vara flitig och städa ur min bil. Pappa tyckte vi ska byta däcken imorgon så då gör vi så. Kanske jag städar då också? Vi får se :)


Skjorta - H&M män
Leggingsjeans - Vero Moda
Linne - Gina Tricot
Väst - H&M
Halsband - Homemade

Gårdagen på jobbet gick riktigt bra. Det var inte så mycket extra folk tycker jag. De flesta har ju säkert varit och handlat redan på torsdagen i och med att de inte var säkra om någon affär var öppen igår eller ej. Men vi klarade oss bra iallafall, fast medelåldern på oss var väl 20 år :D Det var ganska nice då det bara var ungdomar som jobbade igår.

Efter jobbet for jag iväg till Jenni på fredagsmys :) Mili kom dit också och vi chillade hela kvällen. Kollade Talang, åt chips och choklad, och skvallrade. Det var en riktigt härlig lugn kväll! Me like!

Nu väntar jag bara på mat och sen ska jag med mamma på modeshow till Carisma ;) Sen är det lite kalas som gäller! Alvins farsa fyller idag nämligen!

2010-04-17 @ 10:58:49 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }