Freeedag

Godmorgon :)

Jag sitter som vanligt hemma på soffan och har just stigit upp. D är hemma och han fixar frukost nu just. Ska äta en rejäl frukost och sen ska jag fixa lite lunch att ta med till praktiken. Jag börjar ju kl.13 idag och slutar 21. Hoppeligen slutar jag lite tidigare ;D

D kom hem lite tidigare igårkväll. Han kom redan vid midnatt och jag var ganska vaken då ännu. Hade inte hunnit somna ordentligt då ännu i och med att jag väntade på D. Och gissa vad han hade med sig åt mig! Jo, en parfym :)
Jag har sagt åt honom att min favvisparfym är snart slut att en sådan måste han köpa hem då han åker ut på jobb någongång. Den här gången hade väl inte funnits den parfymen på båten så det blev en annan som han själv tyckte doftade ännubättre. Nämligen Hugo Boss woman! Den doftar riktigt gott :)



Nu är det frukostdags :)
2010-04-09 @ 09:20:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }