Ensam hemma

Hejsan! Nu är jag helt ensam hemma. D är på jobb och är påväg till Åland. Måste nog sätta på lite musik eller något så jag får lite ljud hit :P

Idag har jag varit på praktik till ca 14.00. Fick åka hem lite tidigare och det tackar man ju aldrig nej till! Det blev inget kejsarsnitt för min del idag :( Jag hann bli lovad att få vara med och jag stod där i operationssalen med en annan studerande och väntade ivrigt, men då kom det en tredje studerande och det var jag som fick gå då jag inte hade min handledare där.. Skit också, tänkte jag. Jag blev ju nog lite sur, men jag är ju där nästa vecka ännu så jag hoppas det kommer någon som ska föda barn med kejsarsnitt! :P

Så idag har jag ännu fått se en knä- och en höftprotesoperation! Hoppas att jag får se något annat imorgon. Idag har jag också fått göra lite. Har öppnat olika förpackningar sterilt åt instrumentskötare ;) Wooow! Hahaha.

Genast efter praktiken for jag till gymmet. Sprang i 20 minuter och pumpade i 40 minuter. Var in via Citymarket då jag for hem och var sugen på memma. Tänkte köpa en liten ask, en såndär med en portion bara. Men då jag kollade kalorierna så var det nästan så mycket som jag har sprungit bort, så det var inte värt det :D Blir en nudelwok istället lite senare.

Nu ska jag duscha. Sen ska jag språkgranska D's skoluppgift och sen ska jag fläska ner mig på soffan!
2010-04-07 @ 15:43:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }