Det är snö ute

Usch det är ju snö ute! Känns inte så bra att byta till sommardäck idag.. Men det måste ju göras.

D och jag har nyss vaknat och håller på att klä på oss och fixa oss. Ska sen äta lite frukost och efter det ska vi börja med att byta däck på D's bil och jag ska städa bilen på insidan. Sen åker vi hem till min mamma och pappa, och byter däcken på min bil och jag städa bilen inuti :) Bra deal!

Så hoppas vi också att mamma har fixat lite mat åt oss så vi får i oss lite mat innan vi ska åka iväg på Musikcafé och kolla in F :)

Då vi varit och lyssnat på barnen som sjungit är det väl bara att åka iväg mot Vasa. Fast vi ska in via D's mamma och se om han har några loppissaker att sälja. Så antagligen imorgon får jag sitta och prissätta våra saker och föra dem till loppis på tisdag. Hoppas bara mycket folk är ute och handlar då! ;)

Ha en bra dag allesammans! Jag ska borsta tänderna nu.
2010-04-18 @ 08:05:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }