Bänkpress

Nu har D och jag varit till gymmet! Det var riktigt skönt faktiskt. Först tänkte jag att jag inte skulle orka åka iväg och träna, men det var riktigt behövligt.

Då vi kom dit så sparrade vi. Jag fick boxas och sparkas mot D. Det var riktigt kul! :) Fick upp flåset ordentligt. Värst bara då jag ska få så ont i mig vänstra handled. Efter att vi boxast i en halvtimme gick vi över till Heavy sidan och D hade mig att köra bänkpress. Jag tog 30 kg den här gången! Jag har gått framåt ca 10 kg! D menar att jag ännu ska ta 10 kg till innan sommaren. Hoh! Hehhe! Det är kul att se att man utvecklas.



Har duschat kroppen nu och tar håret imorgon.
D är ledig imorgon så vi får mysa hela morgonen och ta det bara lungt! Härliga tider!

Efterlyst! Godnatt!
2010-04-21 @ 21:30:40 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }