Åker iväg

Godmorgon :)

Nu har jag packat ihop min mat i väskan och ska börja åka iväg till sjukhuset. Idag är det operationssalen som gäller! Får se om det bara är någon introduktionsdag idag och får sluta tidigt eller om jag får vara med direkt.

Jag hoppas man får göra något alls på de här två veckorna, annars blir det nog två låååååånga veckor om man bara får stå och titta på. Men intressant kommer det ju nog att bli! Jag hoppas på flera intressanta operationer :) Vi får även se hur jag tål att stå och se då de opererar.

Nej, nu ska jag börja åka iväg! Ha en bra dag!
2010-04-06 @ 07:33:56 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }