3 dagar kvar

Har faktiskt börjat med lite nedräkning nu! Jag har 3 dagar kvar av operationspraktiken.. Det börjar faktiskt ta emot lite, ska bli skönt att komma tillbaka till skolan. Det är så tufft att vara på praktik! 8 timmars arbetsdagar och ingen lön. Men jag tycker det har varit en bra praktik! Har lärt mig massor! :)

Sammanlagt är det 3 veckor kvar. 1 på OP och resten på kirurgiska avdelningen. Förhoppningsvis går det snabbt!

Har ni även märkt att jag har stigit upp i tid nu :D Jeij!

Men, nu måste jag äta frukost så att jag inte försenare mig....
2010-04-13 @ 06:16:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }