2 timmars träning

Det blev 2 timmars träning ikväll :) Jag var på crosstrainern i 15 minuter och sen sprang jag i 15 minuter. Sedan blev det styrketräning handledd av D och till slut boxades vi! Riktigt kul var det! Kommer att ha träningsvärk imorgon :P Har träningsvärk i benen idag efter gårdagens joggingtur, så får se om jag kommer upp ur sängen imorgon. Hehhe..

Jag håller på och läser lite nu. Ska riktigt snart gå och lägga mig. Operationsdag imorgon! Börjar 9.00 och jag vet inte alls vad som vänta skall. Det får vi se då ;) Jag har heller inte frågat mina klasskamrater hur de tycker det har varit där.. Men jag lär väl nog se det själv!

Godnatt alla!
2010-04-05 @ 21:20:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }