2 timmar på gymmet

Ikväll har D och jag varit två timmar på gymmet och tränat. Vi for till gymmet först 20.00 så det blev ganska sent. Men det fanns inte så många andra som tränade då så det var bara skönt.

D tränade först mig i kickboxning. Jag fick boxas och sparkas i en timme. Sedan körde vi styrka. Fast jag har träningsvärk sedan gårdagen så jag tog inte i så mycket idag i styrketräningen. Men skönt var det att träna iallafall :)

Imorgon är det vappen och vi ska fira tillsammans med klassen. Vi ska samlas hos Sandra och ha picnic där om det regnar, vilket det troligen gör. Så imorgon drar jag på mig halaren och tar med studentmössan och firar med klassen. Kl.18 är det mösspåläggning och sedan ska D och jag åka till Närpes. Jag orkar inte åka till Fontana. Vill bara hem. Man ska ju åka hem då det är som roligast ;) Och jag tycker det alltid är roligast på förfesten!

Natidags nu så småningom. Måste till Prisma och tanka och handla imorgon innan jag åker iväg till Sandras place.

Godnatt!
2010-04-29 @ 22:04:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: japp, så om jag har fattat i alla fall haha :). Vilken skola går du i?=

2010-04-30 @ 10:19:22
URL: http://ferhat.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }