Yes, I made it!

Jeij! Jag cyklade till skolan och tillbaka! Den där vägen kommer jag här efter att använda. Inga jädrans bussar och busstider. Bussarna får ta mig hem eller till skolan vid behov bara. Och jeij, jag sparar 23€/månaden! Kanske jag nu kan unna mig TV3 istället då för 4,80€/månad :D

Min väg till skolan var mycket enkel! Dock tog det lite länge för mig nu första gången då jag var osäker var jag skulle cykla och några små missar på vägen. Men bara man lär sig går det som smort! Vägen var bara rakt, rakt, rakt ända tills Roparnäs där de var några krångligare cykelvägar, men vilken väg man än tog där så kom man till skolan så där var det ingen panik.

Och HALLELUJAH! Jag får min dagliga motion varje dag då jag cyklar 12 km :)

PERFEKT!

Väntar nu på att min kärlek ska komma hem från gymmet. Han har väl fastnat där nu då det är nytt gym och han har heller inte gymmat på länge så han är väl riktigt i extas! :D

Hoppas bara att han kommer snart för jag har maten nästan färdig.
2009-09-04 @ 15:57:57 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }